bra ursäkt...

Ni får ursäkta min dåliga uppdaterning!
Min pojkvän fyller nämnligen 20 år idag. Så idag har jag spenderat den med honom och sätt till at han har fått ett rejält firande.:) Vi åkte till en restaurang som serverade enorma biffar och ben. American stile!

Hade galen ångest när vi åkte dit!

Efter den middagen så ha jag nog gått upp allt jag hade förlorat. SÅ ´nu är jag tillbaka på ruta 1 igen.
Hoppas det går bättre för er andra tävlande! 

Morgondagen kommer förmodligen att innehålla ganska många kcal eftersom då är det 20 års fest. Vilket kommer att innebära att alkoholhaltiga drycker kommer att förtäras.

lägger ut en kalori lista på det senare ...

Kommentarer
Postat av: fruit

För mej går det inte heller speciellt bra just nu.. Men imorgon så åker jag och familjen på semester. Då blir det träning och lite mat och mycket rörelse!



stay strong<3

2010-07-03 @ 08:18:35
URL: http://onlyfruits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du?

2010-07-03 @ 11:02:35
URL: http://prettyskinny.blogg.se/
Postat av: Lina

Hallå, jag åker till Tyskland ikväll och är där hela veckan, så jag skickar in mina värden idag istället ^^;



vikt; 59.5kg (-0.6kg från förra veckan)

bmi: 22.4



hoppas det blir bra så :>

2010-07-04 @ 13:09:07
Postat av: Daniella Skywalker

tycker alla ni är jätteduktiga.

2010-07-08 @ 16:17:15
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0