Måste ha smala lår! tips ?!

Min mat går ganska bra. Jag och mamma detoxar vilket innebär att vi inte får äta: pasta, rid, potatis, vetemjöl (dvs. bröd), kött, mjölk, socker, söttningsmedel.
Utav vi lever på sallad, frukt, kyckling, lax, torsk, soya mjölk m.m.

Det har gått ganska bra hittils, det enda problemet är att jag saknar mitt bröd så mkt. Jag vet att det är dåligt för mig. Men ärligtalat jag kan inte sluta äta det. Jag har lyckats vara utan det i 4 dagar och jag håller på att bli tokig!

Men jag måste klara detta! Jag måste ha smala lå!!!


Kommentarer
Postat av: Cykel

Låren är det som jag tycker minst om på min kropp, ush ;(

2010-07-15 @ 09:56:59
Postat av: R & S

Om du håller dig ifrån bröd lite till, så kommer du inte känna suget av det längre. Jag brukade typ alltid ta rostad macka eller vanlig macka till frukost, men sen blev jag överkänslig mot gluten och då kunde jag inte äta det utan att få jätteont i magen. Efter typ en vecka eller så kände jag inte suget efter bröd, inte ens när det doftade av nybakade eller något :)

2010-07-15 @ 12:19:28
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: WBMW

Får du några bra tips så får du gärna lägga upp det på bloggen. Låren är också ett problem för mig!



Ha det bra!

2010-07-15 @ 22:50:45
URL: http://wbmw.blogg.se/
Postat av: R & S

sv: Great! Det är värt det (:

2010-07-16 @ 17:21:52
URL: http://29sept09.bloggplatsen.se
Postat av: S

Alla verkar hata sina lår, även jag ofc! Men det enda jag kan säga är väl att man kan inte punkt träna utan måste helt enkelt kolla vad som är stort på låren. Om det är fett ska man göra fettförbrännande träning såsom gång, powerwalk och cykling. :)

2010-07-16 @ 18:31:30
URL: http://smalarenu.blogg.se/
Postat av: becky

Jag tycker att du är skit duktig. Här har det skitit sig totalt! Försöker kämpa men energin är borta. Har gått upp en massa den senaste veckan. Har du tips till mig?

2010-07-18 @ 14:25:20
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Du är riktigt sjuk i huvudet. Jag har alltid sagt att jag inte önskar min värsta ovän anorexia, men med dej vetifan.. Men du blir väl bara glad. Du och dina sjuka polare borde vakna upp och börja bry er om omvärlden och andra människor ist för att bara fokusera på era jävla lår. Era dåligt skrivna bloggar är något av det sämsta och mest egoistiska skit jag läst. Ni framstår exakt som de nollor ni förmodligen är. Skicka gärna detta till de andra sjuka idioter med liknande bloggar. Herregud, get a life! Verkar som du är 50+ med det "liv" du lever.

2010-07-19 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0