Sammanställning

För tillfället sitter jag och sammanställer allas vikter och totalt har hela gruppen gått ner 16.1 kg vilket i sin tur ger ett genmsnitt på ~ 0.73 kg. Vilket är i min mening ganska bra eftersom alla inte har lämnat in sina vikter än.

Jag kan redan nu meddela att alla har gjort extremt bra ifrån sig. Förrutom jag som har misslyckats totalt och gått upp + 0.5 kg ist. Det beror nog på helgens fyllekäk och sprit. Vilket inte var så bra gjort utav mig.

Fy cookiedoough!!

OBS!
ALLA NI SOM INTE HAR LÄMNAT IN ERA NUVARANDE VIKTER MÅSTE GÖRA DET SENAST KL 11.00 (PÅ MORGONEN) ANNARS MÅSTE JAG TYVÄRR DISKVALIFISERA ER.

Kommentarer
Postat av: amanda

Förlåt förlåt förlåt, har jobbat hela dagen och somnade i soffan, vaknade nu och skyndade mig till datorn!!!

namn: Amanda

Vikt: 75.7

2010-07-06 @ 00:21:42
URL: http://somedaythin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0