Resultat av shopping..

Jag gick och shoppade fast att jag inte var riktigt sugen på det. Mitt främsta mål var att hitta ett par jeans. JAG HATAR ATT SHOPPA JEANS! Formen på mina ben är galet fula. Jag hatar dem! Feta nej förresten super feta!

såå jag struntade i och shoppa några jeans eftersom det ändå är sommar. Jag bestämmde mig för att jag ska shoppa jeans när mina ben har blivit smalare och jag har gått ner några extra kilo typ ca 6-7 kilo.

Istället köpte jag en fin militär-grön klänning. En som man både kan använa till fest och vardags  beroende på vad man har för skor och accesoarer. Tänkte lägga ut en bild på det senare. Då får ni se lite hur min kropp ser ut för tillfället oxå.. Lova att inte ge för taskiga kommentarer..

Kommentarer
Postat av: isabelle

eftersom att jag starkt tror på att du är vacker som tusan så väntar jag med spänning på bilden och jag ska inte kommentera något elakt, dessutom är jag nyfiken på klänningen :D

2010-06-18 @ 14:15:38
URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/
Postat av: danni

är nyfiken!

2010-06-24 @ 00:26:43
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0