Ropa inte hej ännu!

Min våg visade 54.7  kg i morse, vilket är minus 0.5 kg. Jag blev galet glad med tanke på att jag knappt har ansträngt mig.

Dock ska jag inte ropa hej ännu eftersom denna dagen har sugit extremt mycket när det gäller maten (har bara ätit mackor idag) och jag har inte hunnit träna överhuvutaget.
ååå.. jag blir så orolig! Vill ju inte gå upp i vikt utan ner i vikt!

Det blir alltid så här. Varje gång då det börjar gå bra "unnar jag mig det där lilla extra" vilket leder till att det slutar i helvete och jag tappar totalt kontrollen!
Vad ska jag göra åt det?


Det ska bli intressant att se vad vågen visar imon..

Ångest ångest ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0