Tillbaka från mitt uppehåll!

Jag vet att jag har varit borta jääääätte länge. Men jag har helt enkelt inte orkat.
Igår vägde jag mig och den visade 55.5 kg.. inte ok!

Nu tar till och med min pojkvän hand om mig och ser till att jag ska träna. När han kommer hem i helgen ska vi ut och jogga och han ska lära mig hur man tränar med lätta vikter så man får smala muskler. I LOVE MY BOYFRIEND <3  hihi
Bra att någon äntligen tar tag i mig!

Det var han som gjorde att jag var ute o sprang 6 km igår kväll och han som gjorde att jag sprang 6 km i morse oxå ..  duktigt duktigt!



Kommentarer
Postat av: danni

oj.. jag klarar inte ens att springa 1.5 km haha, vad duktig du är<3

2010-06-23 @ 01:03:31
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0