MIA varning!

Ett snabbt inlägg innan jag kör o hämtar pojkvännen på stationen.
Åt precis middag,curry-omelett och macka, eller det skulle vara mackA men det blev mackOR.
Och eftersom jag inte hinner med någon större träning idag så fick jag lite smått panik och spydde upp allting.
Illa illa! Jag som lovade mig själv att aldrig mer behöva spy! ÅNGEST ÅNGEST !

Men gjort är gjort och det hemska är att jag kommer förmodligen att göra det igen. Inte bra Cookiedoough!
Vill inte ha dig mia! Du är elak och dum och förstör min kropp! Ana kom till min räddning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför pratar du om ana och mia som om dem vore människor?

2010-04-25 @ 20:45:22
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0