Från Göteborg till Stockholm!!

Jag ska gå ifån Göteborg till Stockholm. Asså inte på riktigt utan med min stegräknare.
Det är ca 487 km (48,7 mil)  emellan de både städerna och jag har 50 dagar på mig. I genomsnitt behöver jag ungefär gå en mil per dag.
Fast jag är medveten om att jag kommer att gå/ cykla mer än så vissa dagar.
Detta eftersom det är 6 km ut till min pojkvän. Och om jag både cyklar dit och hem + är ute och går med honom. så kommer det förmodligen att bli ca 1.6 mil den dagen.

Vilka är på?
Det som krävs är en stegräknare..
eller så kam man möjligtvis använda denna sidan. Men jag tror att den är lite missvisande.
http://www.stegraknare.se/omvandla#vikt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0