Hur ska jag lyckas??

Innan berättade jag om mitt nya mål. Dvs att jag ska gå ner 6 kilo tills den 7 augusti, och jag har redan fått en fråga.

Josefine
undrar:
Några tips på hur man lyckas gå ner 6 kilo? Hur tänker du göra? haha :) hjääääääälp.. :P

Svar:
Allas kroppar fungerar olika. Men en sak som är säker är att man måste träna och äta mindre. Jag har iallafall gjort min egen plan hur detta ska gå till. Jag kallade det MTLP (mission to lose pounds).

Den ser nästan ut som ana boot camp, men jag har gjort den enligt mig själv. Den håller på i 50 dagar och jag har olika mängd kaloriintag varje dag för att hålla mentabolismen uppe. Jag börjar på ett sammanlagtda kaloriintag (iveckan) på 7000 kcal och sedan minskar det nedåt. Jag lägger upp den på bloggen sen nära tävlingen börjar.

det ända tipset jag kan ge är att äta nyttigt och se till att man får i sig alla bra näringsämen för att kroppen ska må bra. kosttillskot är jätte bra!
Men jag är ingen expert så det är bara att kämpa på.


Kommentarer
Postat av: Ask Ana

Hej! Det är Ana My Friend ~AMF~ här (http://anamyfriend.webblogg.se/). Min förra blogg blev upphittad så har gjort en ny blogg. Min gamla blogg kommer vara kvar, men kommer nog knappast skriva något på den. Bara så du vet :)

2010-06-18 @ 01:50:21
URL: http://askana.blogg.se/
Postat av: Josefine

Oh, smart. Borde nog också göra en sådan plan!! :)

Tack för att du svarade förresten.. :)

2010-06-21 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0