Weeiiii tävlingen börjar snart!!!

Klockan är runt 2 på natten och jag sitter och försöker svara på alla kommentarer om tävlingen som jag skall hålla i.   Jag är verkligen jätte glad att så många vill ställa upp.. Trodde verkligen inte det när jag la ut förslaget.
Det kommer bli spännande och se vem som vinner och jag hoppas verkligen inte att ni hoppar av tävlingen. hihi <3 Priset är fortfarande hemligt men det kommer att avslöjas under tävlingens gång!

Angående uppgifterna som ni skall lämna in  (vikt, BMI, längd och ifall ni har ngt speciellt mål) vill jag gärna ha in dom senast runt kl 12 på förmiddagen. Det går bra att skriva det i vilket kommentarsfält som helst.

Vinnaren som sagt kommer jag personligen välja ut och det kommer bli den person som har minskat sitt BMI alt. vikt mest. Dessutom får den person som inte ger upp/ hoppar av tävlingen, trots att de kanske gått upp i vikt sedan senaste vägningen få ett plus i kanten.


Kommentarer
Postat av: becky

57.3 161,5 bmi 22.1 Tänkte ge en vikt från idag och inte från i lördags:)

2010-06-28 @ 05:54:07
URL: http://becky84.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

ok, gräsligt. jag mår illa av mig själv. men här är sanningen. (jag är faktiskt tjock på riktigt jämfört med er andra, men desto viktigare för mig att va med i tävlingen, åångest).

Längd 165cm

Vikt 66.7kg (mesta jag nånsin vägt fy)

BMI 24.5



Ok, let's do this!

2010-06-28 @ 09:02:34
Postat av: i.

Bara så du vet, jag ska åka till turkiet i 2 veckor så jag kan inte uppdatera under den tiden hur mycket som jag väger och så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0