första dagen utan att spy!

Här regnar det och jag har ätit som en gris! Dock har jag skärpt mig själv och fast att jag så hemskt gärna vill spy upp det jag nyss åt.. så kommer jag inte göra det. Detta av 3 anldeningar:

1. Jag är medicin och för att den ska verka så måste den självklart stanna kvar i magen.
2. Min hals och mage är totalt sönder köttad!
3. För att jag är medveten om att den inte gör ngn nytta för tillfället..

Jag är riktigt stolt över mig själv! Därför ska jag unna mig med att spela lite wii fit + :)


Kommentarer
Postat av: LiljaLill

Sv: ett pumpernickelbröd innehåller ca 140 kcal, philadelphia light beroende på hur mycket du tar men jag brukar bre på väldigt tunt, ca 30 kcal, och sen en tomat och gurka, 30 kcal. Så sammanlagt runt 200 kcal! :D

PS. det blir godare att rosta brödet tycker jag ;)

<3

2010-05-24 @ 22:18:56
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

Sv: ja synd att vi inte kan träna tillsammans :( Känns som att de flesta diet-bloggarna bor i dina trakter :/ Lite synd för min del.

2010-05-24 @ 22:20:49
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0