Frukost

Klockan är strax halv 1 och här sitter jag fortfarande i min pyjamas och kollar på sex in the city.
Jag borde egnentligen gå ner o äta frukost, men jag vill inte riktigt!
Men jag får nog göra det iaf.. undra vad jag ska äta...har ni några frukost förslag??

Idag börjar jag med min magkatarr medicin, vilket innebär att om den ska börja fungera så måste jag sluta spy..Vill verkligen att magen ska börja läka ihop en gång för alla! Orkar inte med att den ska krångla hela tiden!
Så håll tummarna på att jag klarar det¨...


Kommentarer
Postat av: LiljaLill

bästa frukosten enligt mig är en pumpernickel-smörgås (sånt där kompakt supernyttit) Det ska dessutom vara den stora varianten av brödet och inte den lilla. Denna med lite philadelphia light på och en tomat och massa gurka :). Te eller kaffe till.



Eller en portion gröt med ett hackat äpple i och kanel.



Vad brukar du äta till frukost?

2010-05-23 @ 18:39:09
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: Camille

Well, jag brukar inte ens vilja äta frukost. Om jag måste så försöker jag undvika mackor för det vet jag att jag hetsar med.

Ost är nåt av de värsta jag vet, jag kan inte sluta äta av de.

Så jag väljer gröt. Inte för att de mättar just mig eftersom jag varken precis känner hunger eller mättnadskänslor.

Brukar göra en halv portionssats så att jag slipper äta en hel och mina föräldrar märker inte att jag gör "för lite".

Brukar ha kanel och en tesked sylt på men eftersom jag avstår från socker använder jag honung (eheh..)

Fruktsallad är väl också ett bra förslag?

Vill man ha något mer "grovt" kan man äta müsli men det är hemska kalorier där ska du veta.

Men te är bra till frukost eller någon kopp kaffe. ^^

2010-05-23 @ 21:11:50
URL: http://havetomakeit.blogspot.com/
Postat av: danni

om du inte äter behöver du väl inte spy (så har jag uppfattat det genom din blogg?)

2010-05-24 @ 09:00:48
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0