Hets hets hets!!!

Jag har sånt sjukt hets-sug... sitter just nu inlåst på mitt rum och jag vill absolut inte gå ner, för du vet jag vad som kommer att hända. Jag kommer att kränga varenda liten onyttig sak som ligger där!!!

Vad ska jag göra? Hur fan motverkar man hets?? Några tills någon ?

Det som hade gått så bra hittills! Inget hets eller spy på 3 hela dagar.. Det är en enorm skillnad med tanke på att jag har gjort det inprincip varje dag sen den 27 december.

Vill inte tillbaka in i den onda cirklen..... 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

is, krydda, tuggummi eller te!

2010-05-27 @ 22:20:52
URL: http://deecembertrash.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hets ... finns det ett värre ord? :O Men försök att alltid ha tuggummi i munnen, det är det enda tipset jag har tyvärr ;/

2010-06-01 @ 16:36:00
URL: http://monelia.blogg.se/
Postat av: titti

tugga och spotta ut:)

ta allt de goda och häll diskmedel på de å kasta

borsta tänderna

att ta en frukt kan hjälpa å



hehe//titti

2010-06-27 @ 00:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0