Inte mitt val...

Satt nyss och läste igenom alla komentarer jag fått. Vissa kommentarer blir man så grymt peppad och glad över - vill verkligen tacka er för det-  och vissa gör att man bara vill bryta ihop.
Det värsta är att vissa inte lämnar namn och länk så att man man svara på kommentarerna.

Så jag får svara här ist, hoppas det är ok.

Så du tror att du spydde upp 1000 av 1200 kalorier? Det kan du, tyvärr, fetglömma. Kroppen har väl efter din svält sugit åt sig varenda liten kalori snabbt som attan när du väl äter "mycket". Du tjänar ingenting på att spy, du blir svullen, man kan få 1000 komplikationer och en av komplikationerna är att man ALDRIG, ALDRIG får upp allt... visst du kan spy upp "resterna" av maten, men näringen har till största del tagits upp av kroppen. Läs mattillåtet.


Okej, det var nog lite orealistisk att jag spydde upp så många kalorier,det inser jag nu och det ville jag tacka dig för. Men om du hade träffat mig i verkligheten hade du fattat att jag inte svälter mig själv. Du hade  nog snarare sagt tvärrtom. Dessutom är det här en enda ond cirkel! 

Jag vet eller jag har snarare märkt att jag blir svullen, jag har märkt att min magkatarr och mina surauppstötningar har blivit värre, mina tänder har fått illningar vilket bekräftar emaljen har börjat att försvinna, jag är skakig i kroppen efteråt och hela mitt huvud dunkar av smärta, jag har röda pringar i ögonen pga. att jag tar i för mycket, jag har förstoppning och titalt uppriven hals.

Dock mår jag bättre om jag spyr än om jag inte hade gjort det. För du hade jag gått upp ännu mer än vad jag radan har gjort. Jag hade nästan gjort vad som helst för att slippa att hetsa och slippa att spy och slippa alla komplikationer.. För jag vet att det inte är bra! Men ärligtalat jag kan inte!!! Jag har försökt!

Om du har något tips för att sluta hetsa få säg det gärna!!! För jag kommer ta emot det med glädje kan jag meddela! 


Kommentarer
Postat av: b

Hemskt att hamna i den där sitsen en längre tid.

2010-05-22 @ 14:29:40
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: danni

Varför äter du inte inget alls istället för att äta massor och spy?

2010-05-24 @ 09:00:07
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0