Sjuk

Jag vill belaga att jag inte har skrivit på länge.. Jag har legat med 38 graders feber , huvudverk och hosta.
Detta har självklart gjort att jag inte har lyckats fått i mig så mkt mat eftersom min hals inte tillåter det.

Dock kom pappa hem med "familjens Anderssons" sjukmat. Det vill säga mariekex och coca cola. Jag fick nästan panik. Vare kex innehåller 20 kcal och en vanlig cola vill jag inte ens veta hur många kcal den innehåller. Dessutom fick jag panik eftersom mariekex är en grej som sätter igång mitt hets.

Ett helt paket innegåller 200g totalt blir det 880 kcal, och det är nått jag inte ville ha i min kropp.

Pappa tvingade i mig 5 kex (100 kcal) eftersom jag endast hade ätit halva portionen gröt till frukost. Lyckligtvis lyckades jag undvika hets, förmodligen eftersom jag inte hade något smaksinne som satte igång det hela..

Resten av dagens intag bestod utav isbitar smaksatt med fun light lime och en omellet och en halv tomat.

En ganska bra dag ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0