Sol och värme bidrar till ångest

Idag var det sol och minst 21 grader när jag vaknade. Jag borde egentligen vara glad och lycklig eftersom jag fick MVG på provet i spanska. Dvs. det ämne som jag absolut hatar och är sämst på! Och jag om någon i klassen borde få IG! Dock varade inte min glädje så länge...

Min första tanke va; Ja äntligen sommar!
 
Sen kom ångesten

Min andra tanke; Nej inte än, jag kan inte visa mig i sommarkläder än! Panik!

Det slutade med att jag rotade genom hela garderoben efter någon som såg relativt somrigt ut, men som ändå lyckades dölja mitt fett om magen, mina feta lår och mina muskel armar.
Dock ska jag säga att jag inte lyckades så bra. Gick runt och kände mig tjock hela dagen. Usch usch usch! kan inte det förändras snart.

Fast jag måste ju inse att om det ska bli någon förändring så måste jag ändra mig och mitt dåliga beteende.



INTAG

Frukost: 173 kcal
1 port gröt ~140 kcal
Mjölk ~30 kcal
kanel ~ 3

Lunch: 460  kcal
Pasta carbonara ~ 400
majs~ 60

Fika: 300 kcal
1 glass

Middag: 1200 kcal
Blev hets till middag!
Sallad, Grillad Kyckling, potatis, curry-dressing, 4 släta bullar = Spydde upp det mesta utav det!

Summa: Utan middagen slutade det på 933 kcal. Dock måste jag lägga till ifall jag inte fick upp allt.

933+ 200 =1133 kcal

Det vill säga inte en bra dag! Skärpning!


Kommentarer
Postat av: MJ

Jag hade en likadan dag jag med.

det känns totalt jävla värdelöst.

Men iaf, jag gillar din blogg :)



Upp med hakan och kämpa vidare.

pussheej :)

2010-05-20 @ 10:43:35
URL: http://w-wannabee.blogspot.com/
Postat av: J.

Så du tror att du spydde upp 1000 av 1200 kalorier? Det kan du, tyvärr, fetglömma. Kroppen har väl efter din svält sugit åt sig varenda liten kalori snabbt som attan när du väl äter "mycket". Du tjänar ingenting på att spy, du blir svullen, man kan få 1000 komplikationer och en av komplikationerna är att man ALDRIG, ALDRIG får upp allt... visst du kan spy upp "resterna" av maten, men näringen har till största del tagits upp av kroppen. Läs mattillåtet.

2010-05-21 @ 08:56:21
Postat av: Anonym

http://net33.com/thin/purging.htm översatte det, men det blir lite "kass" svenska dock.

2010-05-21 @ 08:59:52
Postat av: danni

du har nog 1200 kalorier från middagen ist för 200, för kalorierna tas upp så fort du stoppar det i munnen :)

2010-05-24 @ 08:58:18
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0