varför kan dom men inte jag ...

Min kompis berättade nyss att hon har gått ner ifrån 68kg till 63kg på en vecka, och detta nästan helt utan att anstränga sig. Hon hade bara slutat ta 2 bröd bitar till middagen och vatt ute och gått varje dag!
FFFFUUUCCKKKKK! Var min första tanke! Jag kommer att vara ensam och tjock! jag kommer att vara tjockast i sommar av mina vänner!

Jag vill inte! Varför kan dom men inte jag!?!?!?!?! Det är så sjukt orättvist!

Nu ska jag ut o jogga!!
Stay strong ladies<3


Kommentarer
Postat av: A

Men gash vad fusk att hon gick ner så mycket på grund av det.

2010-05-23 @ 20:41:07
URL: http://angapa.blogg.se/
Postat av: danni

så var det för mig med i början.jag slutade bara att äta godis, och jag gick ner från 108 till 92 på två veckor :)



det handlar om grundförbränningen ^^ du som svälter dig behöver träna mkt mer än alla andra för att du har sänkt din metabolism. :)

2010-05-24 @ 08:56:33
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0