...

          Dålig kommentar: Maria  ([email protected]) om Måste ha smala lår! tips ?!:
Du är riktigt sjuk i huvudet. Jag har alltid sagt att jag inte önskar min värsta ovän anorexia, men med dej vetifan.. Men du blir väl bara glad. Du och dina sjuka polare borde vakna upp och börja bry er om omvärlden och andra människor ist för att bara fokusera på era jävla lår. Era dåligt skrivna bloggar är något av det sämsta och mest egoistiska skit jag läst. Ni framstår exakt som de nollor ni förmodligen är. Skicka gärna detta till de andra sjuka idioter med liknande bloggar. Herregud, get a life! Verkar som du är 50+ med det "liv" du lever.


Ett uppriktigt svar:
Jag vet inte riktigt vad du vill säga med denna kommentaren. Men du ska inte dömma mig för att ha läst min blogg. DU KÄNNER INTE MIG PERSONLIGEN! Jag gör mängder av olika saker som jag inte nämner för er läsare.
Om du tycker att våra bloggar är så dåliga SÅ LÄS DE INTE DÅ! Vi tvingar inte dig! Jag skriver min blogg för min egen skull och för att jag vill kunna prata med andra personer som känner likadant. Så ärligtalat så bryr jag mig inte om vad du tycker om min blogg. Jag har över 80 läsare vare dag och eftersom de återkommer så borde jag ha gjort någonting bra.



Kommentarer
Postat av: Poucette

Don't care about her..or him...

We're with you! and your blog is awesome!

xoxo /P

2010-07-20 @ 11:23:31
URL: http://poucette.wordpress.com
Postat av: emma

den som borde skaffa sig ett liv var hon som kommenterade det där, varför är hon ens inne på en sån här sida om hon nu tkr att du är så dum i huvet?

och framstår som nollor tror jag dock inte att vi gör, när hon säkert själv sitter där as fet och äcklig. haha=)

2010-07-20 @ 14:28:44
URL: http://trytosuccses.blogg.se/
Postat av: läser ofta

Jag blev riktigt förbannad när du, Maria, skrev att "vi" är egoistiska.

Det är sårande och jag tar illa upp, bara för att jag vill uppnå ett mål som jag är nöjd med betyder det väl knappast att jag/vi ser negativt på andra!

Tankarna ligger kring egna komplex, inte i andras utseenden.

Många känslor är tvångsmässiga för mig och jag kan inte hjälpa dem.

Det är som att vara kär i någon man inte borde se till, man kan inte hjälpa de känslor man har, de ligger där och jävlas iallfall..

2010-07-25 @ 09:05:00
URL: http://moulsecoomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0